L’escola

LA NOSTRA ESCOLA

Som una escola formada per un equip de mestres il·lusionats per engegar un canvi metodològic encaminat cap a un ensenyament vivencial i competencial, on els nostres alumnes siguin els protagonistes del seu propi aprenentatge, donant-los estratègies i eines amb les que puguin desenvolupar les seves habilitats i competències emocionals, socials, creatives, artístiques, científiques…

Treballem conjuntament amb tota la comunitat educativa i emprenent accions conjuntes per arribar a un consens col·lectiu.

A l’escola hem creat diferents espais de treball que ens porten a noves maneres d’aprendre i de gaudir de l’aprenentatge.

A Educació Infantil fem ambients, i a Educació Primària fem projectes, continuem amb el funcionament dels ambients que ja coneix l’alumnat i també dediquem altres franges horàries a aprendre continguts més sistemàtics i a les especialitats.

Donem importància a les activitats aquàtiques, és per això que dintre de l’horari escolar, els nens i nenes de P5 i 1r van a piscina.

Participem en les activitats PAE i PAL que organitza l’ajuntament i les biblioteques de la nostra ciutat. Anem de sortides des de P3 i de colònies des de P4.

Tot això fa possible que els nostres alumnes s’adaptin a una societat complexa, diversa i globalitzada, amb una vida plena i amb valors de ciutadania.