RÀDIO VOLERANY

aquest curs hem iniciat un projecte per treballar la Ràdio  a l´escola, tot i que s´encarreguen els cursos del Cicle de Grans, s´intentarà que tothom pugui col·laborar en algun moment del curs.

Cada divendres es publica un programa amb recomanacions per fer activitats el cap de setmana (estrenes de cinema, activitats programades tant a Vilanova  com fora del municipi…),també es fa una mica d´agenda de les activitats més destacades que faran els nostres alumnes la setmana vinent ( sortides de tot el dia, activitats PAE…). Cada setmana el programa finalitza amb una felicitació a tots els/les alumnes de l´escola que han fet anys durant aquella setmana.

Per altra banda, els alumnes van crear produccions pròpies que també s´enregistren i es publiquen, aquests programes poden tractar temes molt diversos; receptes de cuina, entrevistes, personatges enigmàtics, tutorials…

Per poder escoltar tots els programes ho podeu fer per dues vies; per un costat accedint al següent enllaç:

RÀDIO VOLERANY

Per altra banda, us podeu descarregar l´aplicació Ivoox i un cop registrats si us subscriviu a Ràdio Volerany. Us recomanem aquesta opció, perquè cada cop que es publiqui un nou programa rebreu una notificació per escoltar-lo. De totes maneres, tots els divendres a l´instagram de l´escola rebreu l´enllaç per escoltar el programa setmanal dels divendres.

Moltes gràcies

Salutacions