Temps de Ciència curs 2018-2019

Durant aquest curs treballarem ” la Ciència” com a eix transversal. Serem científics, farem experiments i moltes activitats relacionades amb aquesta temàtica.

Us anirem posant informació del nostre eix durant tot el curs.

Per començar, aquest primer trimestre ja hem presentat el tema i hem començat a treballar-hi.

• Al vestíbul de l’escola hi ha una gran exposició d’invents, gràcies a l’aportació de moltes famílies.
  • Els nens i nenes d’Educació Infantil han fet els seus invents amb construccions (P3) i materials reciclats (P5). I els de P4 han experimentat fent vaixells amb material que sura i no sura, tant amb aigua com amb oli.
  • A Educació primària hem escollit una científica o científic i en treballarem la seva trajectòria fent un projecte d’aula. Al vestíbul tenim les fotos de tots ells.
  • A 3r hem tingut la visita d’alumnes de l’IES Les Vinyes, de Cubelles, amb elles hem fet jocs de màgia i experiments molt interessants!
  • Els de 5è i 6è vam anar a Sitges el dia 16 de novembre, on va tenir lloc el dia de la ciència al carrer. Molts centres educatius de la zona van participar-hi mostrant i explicant detalladament els seus experiments.

Llegeix els nostres blogs

Blog ERASMUS+